lauantai 19. toukokuuta 2012

Viikonloppu

Heii, en ole postannut vähään aikaan, mutta olen täällä taas! Minulla ei ole nyt niin paljon meikkijuttua tai kynsijuttuja, joten ajattelin vain kertoa minkälainen minun viikonloppuni on ollut (vaihteen vuoksi). Olen ollut nyt tämän viimeisen viikonlopun Muurlan Opistolla jolla opiskelen sarjakuvataidetta, ja tämä loppuu 25.5.2012 eli seuraavana perjantaina. Joten sen kunniaksi voisin myös laittaa tänne vielä joskus mitä olen puuhastellut täällä koulussa nämä 2 vuotta :)

Mutta minun viikonloppu: Torstai ja perjantai olivat melko tylsiä päiviä, (helatorstai, ja perjantai oli meillä vapaa) mutta onneksi illat pelasti anime Soul Eater, jota katsoin hyvässä seurassa pari tuntia per ilta :) Suosittelen kaikille animen ystäville katsomaan Soul Eateria, se on todella viihdyttävä sarja!

Lauantaina (eli tänään) isä käväsi koiransa Robin kanssa täällä opistolla :) Robi on vielä melkein pentu, ja tosi energinen koira, itse olen tottunut hieman hillitympiin tapauksiin. Ja kun Muurlassa ei ole mitään muuta kuin "hieno" ja kallis Muurla Market, niin sain myös isältä kyydin Saloon joka on 10 kilsan päästä täältä maaseudulta. Kävimme siellä syömässä mm. jäätelöt :)

Kun oikein tihrustaa, niin tässä ylhäällä olevasta kuvassa näkyy isäni ja jossain pusikon luona musta koira, Robi :)

Tässä kuvassa minun kenkäni joutui puruluuksi, onneksi kenenkään muun solussa asuvan kenkiä ei ollut eteisessä.

Ja sunnuntaina olisi tarkoitus, että äitini tulisi mahdollisesti käymään täällä opistolla, ja veisi tavaroita jo kotiin, koska silloin 25 päivä mennessä pitää olla huone siivottu ja tyhjä. Ja sain myös eräältä tutulta Japanista tuliaiseksi 2 Koda Kumin cd levyä (kiitos siitä <3 ) niin äidin olisi tarkoitus tuoda nekin tänne, haluan kuunnella niitä saman tien :) Ja ehkä näen myös sunnuntaina koiraani Affea, joka on mäyräkoira.

Tässä kuva suloisen raivostuttavasta Affesta <3

Tällaista teen tänä viikonloppuna, oli tarkoitus tehdä meikkipostauskin, mutta en ollut tyytyväinen kuviin, joten teen sen vielä joskus uudestaan. Laitan kuitenkin kuvan minkälainen meikki oli kyseessä:


No saapas tuosta kuvasta siis paljon selvää.. no joka tapauksessa tässä on käytetty hieman ruskeaa luomiväriä,nuden väristä rajauskynää sisärajaukseen, kultaista effect powderia silmän sisänurkkaan ja mustaa rajauskynää (ja tietysti tekoripsiä, myös alaluomelle). Laitan tämän vielä joskus kunnolla tänne. Ja olin myös tehnyt yhden Koda Kumi meikin, mutta en ollut siihen tyytyväinen koska en ollut katsonut sitä mallista vaan tein sen ulkomuistista... Mutta teen senkin vielä joskus kunnolla!

Mutta hyvää viikonloppua kaikille, minä menen tästä katsomaan Soul Eateria! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti