maanantai 14. toukokuuta 2012

Luonnosvihko

Hei, tuli taas sellainen fiilis, että vois päivitellä tänne taas piirustuksia :). Nämä kaikki kuvat ovat luonnosvihkosta, joten kuvat ei ole skannattuja vaan valokuvia. Mutta toivottavasti saatte selvää niistä!







Nämä olen piirtänyt kaikki samana päivänä joskus helmikuussa, ja näihin olen käyttänyt copic tusseja, promarkereita ja korjauslakkaa. (tietysti myös olen eka luonnostellut nämä, ja sit tussannut mustilla tussauskynillä)



Tähän taas yritin opetella tekemään miesmangan päätä :)



Tässä sitten kuva luonnoksesta. Isompi kuva on Koda Kumista "realistisena" ja pienempi on manga versio :)



Tässä on yhden tarinan hahmot, vasemman puoleinen on nimeltään "Minzy" ja oikeanpuoleinen on "Dara". Nämä hahmot ovat laulajia, ja niiden elämässään tapahtuu kaikkea draamaa ja romanttiikkaa :)



"Hylätty" luonnos.



Angsti piirustus.



Taas harjoiteltu miesten ilmeitä.



Ja tässä uusin, tänään tehty piirustus. Siitä olisi voinut tehdä tummemman, mutta minä osaan aina jotenkin tehdä piirustuksista liian vaaleita... No, harjoittelulla sitä kehittyy :)

Tällaisiä olen piirrellyt luonnosvihkoon, toivottavasti piditte :) Päivitän taas pian blogia, hyvää kevättä kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti