maanantai 30. huhtikuuta 2012

Manga girl

Hei, nyt kun mulla näyttäisi olevan aikaa, niin ajattelin laittaa tänne toisenkin vappumeikin! Tämä on hieman hillitympi, ja myös söpömpi kuin ganguro meikki, mutta ei silti sovi oikein arkimeikiksikään. (Myönnän, ettei idea ole kokonaan minun, olen saanut idean Michelle Phanilta, mutta olen muokannut tätä minunlaisekseni) Meikki olisi siis tämän näköinen:


Tähän meikkiin tarvitset:
- Silmämeikin pohjustusvoidetta
- Pinkkiä luomiväriä (joku toinenkin väri käy, valitsin pinkin peruukin takia)
- Mustaa luomiväriä
- Valkoinen rajauskynä
- Tekoripsiä! Tavalliset ylös, ja sitten pienemmät alaripsiin (minä askartelin itse omat tekoripset, laitan joskus ohjeet siitä)
- Musta rajauskynä
- Ripsien taivutin
- Ripsiväriä



1. Laita silmämeikin pohjustusvoidetta koko luomelle, myös silmän alaluomelle. Tämän jälkeen laita pinkkiä luomiväriä liikkuvalle luomelle ja häivytä.


Tähän kuvaan merkitsin mitä sävyä olin käyttänyt pinkistä.

2. Laita valkoista rajauskynää alas sisäluomelle. Tee rajauksesta paksu, näin luot itsellesi "isommat silmät". Tee pinkillä luomivärillä rajaus valkoisen rajauksen alle.



3. Tee mustalla luomivärillä ja kapealla siveltimellä uusi luomivako. Rajaa myös mustalla rajauskynällä silmät. Tee rajauksesta paksumpi ulkoreinasta, ja kapeampi sisäreunasta. Pidennä rajausta ulkoreunasta ja lopulta kavenna.

4. Taivuta ripset ja laita ripsiväriä, ennen kuin laitat tekoripset. Näin tekoripset eivät mene pilalle, ja voit käyttää niitä useamman kerran. Laita tekoripset. Aloita laittamalla ensin tekoripset yläluomelle, sitten vasta alaluomelle. Alaluomelle laita tekoripset seuraamaan sinun uutta silmän rajaasi, jonka olet tehnyt pinkillä luomivärillä, ja valkoisella rajauskynällä.


Tämän jälkeen laita peruukki päähän (jos haluat hullutella) ja olet VALMIS!! Tämä meikki on ihanan söpö näin kevääseen ja vappuun. Toivottavasti piditte tästä, hyvää vappua kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti