lauantai 28. huhtikuuta 2012

Päivän shoppailu

Tänään kun meikkasin, huomasin että minun ripsien taivuttaja on rikki. Joten.. kai se on pakko mennä shoppailemaan ja ostamaan uusi, kun kerta Helsingissä ollaan taas vaihteeksi :) Vanha ripsien taivuttaja näyttää nykyisellään tältä:

Se siis katkesi, joten päätin ostaa uuden. Kun olen opiskelija, niin minulla ei ole varaa ostaa mitään kallista ja hienoa ripsien taivuttajaa, joten ostin sitten tällaisen:


Tällainen kelpaa minulle oikein hyvin. Tämä on ostettu Seppälästä ja maksoi vähän alle 3 euroa, saa nähdä mikä on laatu sitten :) Kiertelin myös muita kauppoja ja ostin myös tällaisia:


Ostin siis tekokynsiä ja koristetimantteja. Nämäkin on ostettu hyvin lompakko ystävällisesti :) "Timantit" ovat ostettu askartelukaupasta, mutta niitä voi laittaa esim. meikkiin ja kynsiin. Tai ainakin minä käytän niitä siihen tarkoitukseen. Kynnet ovat Seppälästä, ja ajattelin ostaa ne sitä varten, että voisin tehdä niihin jotain omaa taidetta ja laittaa sen tänne. En viitsi näyttää omia kynsiäni täällä, koska ne ei ole mitenkään kauniis.. ellen tee jotakin hienoa lyhyisiin kynsiin :)

Tällaista tein tänään, toivotan hyvää kevättä kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti