tiistai 5. kesäkuuta 2012

"Syntymäpäivä lahjat"

Hei, minulla on huomenna (6.6) syntymäpäivä ja täytän 19 vuotta! (Apua, olen jo niin vanha!!) Sain lahjaksi rahaa ja ajattelin tänään käydä ostamassa itselleni "lahjoja". :) Ja ajattelin laittaa tänne esille mitä olen ostanut. (Huom. en ole mitenkään rikas ihminen, mutta kaikkea kivaa löytyy aina välillä esim. alennuksessa tai sitten säästän rahaa johonkin.) Okei, eli minä tapasin yhden minun hyvän kaverin Kampissa ja lähdimme siitä suunnistamaan kohti Tempera nimistä piirustustarvike kauppaa. Sieltä ostin copic mustaan tussiin täyttöpullon (täyttöpullolla pystyy täyttämään tussin noin 10 kertaa, tai niin olen ainakin käsittänyt). Tällainen täyttöpullo on minulle uusi juttu, koska ensinnäkään en ole raaskinut ostaa sellaista, koska se maksaa noin 10 euroa ja yksi tussi maksaa 4 euroa. Mutta nyt ostin sen pullon ja se on tämän näköinen:


Saa todellakin nähdä, miten se tussin täyttäminen onnistuu. En ole vielä kertaakaan kokeillut sitä!

Sitten sen jälkeen kävin Tokyokanissa koska se oli matkan varrella Temperasta takaisin Kamppiin. Sieltä oli pakko ostaa "Pocky" nimisiä japanilaisia karkkeja <3 Ne näyttävät tällaisilta:

Niitä on myös suklaankin makuisina, mutta itse pidän enemmän mansikan makuisista :)

Pyörimme kaverini kanssa vähän aikaa ulkona kunnes siirryimme Foorumiin. Siellä kävin Seppälästä ostamassa tekoripsiä ja myös 5 euron rannekorun. Sillä kun aamulla aloin etsimään rannekoruja joilla saisi jotain piristystä tämän päivän lookiin, tajusin etten omista kuin yhden ainoan rannekorun! Olen ainoastaan ostanut niitä lahjoiksi joillekin muille. Joten oli pakko ostaa sitten edes yksi sellainen. Tässä kuvat Seppälän ostoksista:

Ja tekoripsetkin on vain alle 3 euroa (per pakkaus, tuota halvempia en ole löytänyt vielä). Ne on ihan hyviä, ei niin näyttäviä mutta kuitenkin :)

Foorumin jälkeen siirryimme Kaisaniemeen, jossa on animen ja mangan ystävien suosima Fantasiapelit. Tai no ainakin olen saanut sellaisen kuvan kun olen käynyt siellä vain kaksi kertaa. Ja molemmilla kerroilla siellä on ollut "omituisesti" pukeutuvia ihmisiä, minuun verrattuna joka tykkää enemmän t-paidoista ja farkuista. Mutta kuitenkin, ostin sieltä lempi mangakani (sarjakuvapiirtäjän) Arina Tanemuran tekemän Gentlemen Alliance Gross taidekirjan, ja myös uusimman osan (7) saman mangakan tekemästä uudesta sarjasta (tai no, uudesta ja uudesta) Sakura Hime, the legend of princess Sakura. Minä tykkään siitä sarjasta melko paljon, vaikka se onkin englanniksi. Mutta tuleepahan hyvää englannin kielen opetusta! Kuvat ostoksista:


Tämän jälkeen ostettiin karkkia, istuskeltiin ulkona ja käytiin syömässä sushia! Ja käytiin myös Suomalaisessa Kirjakaupassa ja ostin 3 eurolla vesiväripaperia, koska muistin että se oli loppu. (A4). Mutta kun olimme kaverin kanssa lähdössä kaupasta pois maksun jälkeen, hälyttimet alkoivat piippaamaan meidän kohdalla. Ja sitä ei ole koskaan ennen minulle käynyt! Mentään takaisin kassalle kuittien kanssa ja pian päästiin taas jatkamaan matkaa. Tässä on nyt huvin vuoksi kuva siitä vesiväripaperista, joka ei mitenkään olisi halunnut poistua kaupasta:

Tällaista ostin itselleni, nyt ei tarvitse taas vähään aikaa tuhlata rahaa :) Ja tiedän että tästä päivityksestä saattoi tulla äärimmäisen tylsä, mutta minulla ei ole juuri nyt mitään muutakaan mitä laittaa tänne. Huomenna olen menossa laivalle ystävien kanssa viettämään syntymäpäivääni, joten en ainakaan huomenna ja ylihuomenna päivitä tänne mitään. Mutta toivottavasti heti sen jälkeen!

Pitää ainakin laittaa syntymäpäivä meikki tänne! Ja on minulla monia muitakin hienoja meikki ideoita joita voisi laittaa :) Mutta kaikki ajallaan.

No mutta, tällaista olen tehnyt tänään, toivotan hyvää ja lämmintä kesää kaikille! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti