perjantai 22. kesäkuuta 2012

Kasvomeikki

Minä lupasin tänne laittaa miten minä teen kasvomeikin ja nyt voisin Juhannuksen kunniaksi laittaa sen tänne! :)

Se miten minä meikkaan kasvot on hyvin yksin kertaista, minä käytän näitä siihen:
- Fit Me peiteväriä (minulla on sävy 15)
- Puuteria
- Kulmakarva kynä
- Poskipunaa
- Ja mahdollisesti meikin pohjustusvoidetta (en tällä kertaa sitä käyttänyt)


1. Aloitan laittamalla peiteväriä tummille silmänalusille, nenän ympärillä oleville punaisille alueille, kulmakarvojen yläpuolelle, nenän selälle, leualle. Sitten alan sormella häivyttämään. (joskus käytän sivellintäkin, mutta en aina jaksa pestä sitä niin käytän mielummin sormea)

Tässä oikein kaunis(?) kuva siitä mihin minä laitan sitä peiteväriä.

Ja tässä kuva siitä kun olen häivytellyt peiteväriä.

2. Tämän jälkeen laitan puuteria. Näin kesällä jätän meikkivoiteen välistä pois, koska haluan tehdä kesällä hieman kevyempiä meikkejä.

Tässä kuvassa on laitettu puuteri (ihan kuin se näkyisi :) )

3. Kun olen laittanut puuterin, alan muotoilemaan kulmakarvojani kulmakarva kynällä. Minä käytän mahdollisimman vaaleata sävyä. Joskus jos haluan vieläkin vaaleammat kulmakarvat käytän ihan luomiväriä kulmakarvojen muotoiluun.

Tässä kuvassa olen muotoillut oikean puoleisen kulmakarvan.


Ja tässä kuvassa on molemmat kulmakarvat muotoiltu.


4. Viimeisenä on vuorossa poskipuna. Minä käytän puikko poskipunaa jonka laitan pallomaisesti poskipäille ja häivytän sitten sormilla.

Tässä olen laittanut hienosti poskipunan :)


Ja tässä kuvassa olen häivyttänyt raskaata rajat sormilla.

Kasvomeikki on sitten VALMIS!!

Tällä lailla minä teen kasvomeikin, olen iloinen jos tästä olisi vaikka jollekin apua! Hyvää Juhannusta kaikille! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti