sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Syksymeikki

Hei taas kaikille! Ajattelin tehdä tänne tällä kertaa syksyisen meikin, koska syksy on jo tulossa. Meikissä käytän joko keltaista, punaista tai pronssia, koska ne ovat minusta syksyiset värit. Olen ottanut jokaisesta versiosta kuvan, joten näette millaiselta meikki näyttää eri väreissä. Meikki näyttäisi siis tältä:






Tämä meikki on nopea ja helppo tehdä, joten tämä meikki sopii hyvin kouluun tai töihin. Värikäs meikki myös piristää päivää, tai ainakin minä tykkään käyttää värejä meikissä :)



Tähän meikkiin tarvitset:
(huom. olen tehnyt vain pelkän silmämeikin tähän)
- Luomiväriä, joka on lähelle sinun ihosi väriä
- Valkoinen rajauskynä
- Punaista, keltaista, pronssia tai jonkin muun väristä luomiväriä
- Valkoinen luomiväri (ei ole pakollinen)
- Musta rajauskynä
- Ripsien taivutin
- Ripsiväriä
Tähän olen yrittänyt kömpelösti merkitä keltaisen ja punaisen luomivärin.



Tähän kuvaan olen yrittänyt laittaa ihon värin, se on toinen vasemmalla ylänurkassa.



Ja tässä on loput mitä tarvitset tähän meikkiin.







1. Laita ihosi väristä luomiväriä koko silmäluomelle. Ei ole väliä onko luomiväri matta tai kimaltava. Minä laitoin hieman kimaltelevaa luomiväriä itselleni.





2. Aloita rajaamaan yläluomi valkoisella rajauskynällä. Näin saat pronssin tai jonkin muun luomivärin paremmin esille. Tee rajauksesta paksu, jotta väri näkyy.






3. Laita haluamaasi luomiväriä valkoisen rajauksen päälle.





4. Rajaa silmät mustalla rajauskynällä. Älä tee rajauksesta liian paksua. Minä rajasin myös alaluomen, mutta sitä ei ole pakko tehdä :)





5. Rajaa alaluomen sisäluomi valkoisella rajauskynällä. Voit myös laittaa valkoista luomiväriä kulmaluulle ja silmän sisänurkkaan jos haluat.





6. Taivuta ripset jos tarvitsee ja laita ripsiväriä. Silmämeikki on sitten VALMIS!!!



Toivottavasti tämä meikki on joillekin hyödyllinen. Ajattelin tehdä syksyyn jonkin värikkään, mutta nopean ja helpon meikin, koska ei varmaankaan monella ole paljon aikaa meikata ennen koulua tai töitä. Minusta tämä ainakin on hauska, mutta simppeli :) Etenkin punainen on minun suosikki!

Päivitän tänne lähi päivinä lisää, hyvää ja mahdollisimman iloista syksyä kaikille! :)




















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti