torstai 20. syyskuuta 2012

30 päivän piirustushaaste: 1. Minä

Hei taas kaikille! Tänään minä aloitan sen 30 päivän piirustushaasteen! Laita vielä kertauksena tänne haasten "säännöt":

Eli tuossa se siis olisi. Tänään on siis minun ensimmäinen päivä, ja siinä kohdassa käskettiin piirtää itsensä. Tässä on minun tämän päivän piirustus:

Tadaa! No siis ei tuo nyt mitenkään mahtava ja hieno ole, mutta tulipahan jotain töherrettyä. Minä siis piirsin itseni piirtämässä, ja toteutin kuvan puuväreillä. Yritin piirtää itsestäni tuhtia tyttöä, mutta yksinkertaisesti en vaan osaa piirtää kuin laihoja ihmisiä! Mutta tässä siis ensimmäisen päivän piirros, huomenna tänne pitäisi laittaa lempi eläimestä, mikäköhän se mahtaa olla? Se selviää huomenna sitten! :)

Kaikki jotka haluavat voivat itsekin kokeilla tätä haastetta! Minusta ainakin on mukavaa piirtää ja haluan kokeilla pystynkö piirtämään monta päivää putkeen :) Mutta kuitenkin, hyvää syksyä kaikille ja yritän päivittää blogia taas huomenna! :)

1 kommentti:

  1. Jaa että tuhtia tyttöä yritit piirtää, ei siihen kyllä kuule ole aihetta! :) Tosi nätti kuva, pidän erityisesti noista hiuksista ja niiden värityksestä.

    Ylemmän postauksen kissanpentu on aaawww!! :3 Ja vielä morkkaat eläimenpiirtotaitoasi, mur!

    Tsemii piirtohaasteeseen!

    VastaaPoista