perjantai 21. syyskuuta 2012

30 päivän piirustushaaste: Eläin

Hei kaikille! Tänään on minulla piirustushaasteen toinen päivä, ja tänään minun piti piirtää eläin josta pidän.
 
 
 Yläpuolelle laitoin vielä kertauksen vuoksi piirustushaasteen säännöt, ja nyt seuraavaksi tähän laitan piirustuksen lempieläimestäni:

Siinä se sitten on! Minun lempieläimeni on siis kissa, ja tuo piirustus yrittää esittää söpöä ja pörröistä kissanpentua. Minä en osaa piirtää kovinkaan hyvin eläimiä, joten olen aika ylpeä tuohon minun "kissanpentuuni" :). Olen tehnyt tämän piirustuksen puuväreillä ja kissan rajat olen tehnyt mustalla tussilla.

Tässä oli tämän päivän piirustus, huomenna pitäisi laittaa tänne piirustus lempiruuasta... siitä tulee vaikeaa, koske en oikein tiedä mikä on minun lempiruokani. Mutta enköhän minä selviä siitä :)

Hyvää ja iloista syksyä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti