maanantai 17. syyskuuta 2012

Maalailua

Hei taas kaikille! Ajattelin tänään laittaa tänne kuvia minun huipu hienoista maalauksistani! Tai siis.... ne on kyllä enemmänkin epämääräisiä tuherruksia, mutta laitanpa ne tänne kuitenkin. Kuvat on muuten valokuva versioina, koska osa maalauksista on A3 kokoisella paperilla ja minulla on vain A4 skanneri ja en omista photoshoppia... Ja osa kuvista on luonnoskirjasta joten oli parempi ottaa kaikista vaan valokuvat.


Tässä on kaksi ensimmäistä maalausta, joihin sain ispiraation Final Fantasy XIII-2 pelin maisemista, johon olen muuten aivan koukussa! Laatu ei ole aivan parasta, koska minulla ei ole kärsivällisyyttä jäädä hiomaan minun piirustuksia tai maalauksia. Mutta tässä ne nyt ovat:


Tämä ensimmäinen on tehty luonnoskirjaan, ja olen tehnyt koko maalauksen vesivärikyniä.

Tämän olen tehnyt A3 kokoiselle paperille ja tähän työhön olen käyttänyt vesivärejä, gouache värejä ja vesivärikyniä.


Ja sitten innostuin ottamaan yhdestä työstä vaihe vaiheelta kuvia, joten voisin senkin laittaa tänne:

                                                        Hahmojen luonnostelu.


Sitten ollaankin jo tussattu ja laitettu ensimmäinen väri paperiin.

Tausta on saanut lisää väriä, tein sen ruskeilla sävyillä.

Laittanut hieman varjoja taustaan ja värittänyt kaikkien hahmojen vaatteet punaiseksi.

Väritin hahmojen hiukset, kaikki saivat ruskean sävyiset hiukset.

Hahmot saivat ihoon vähän väriä ja lisäsin vaatteisiin vielä mustaa. Silmätkin väritin.

Vielä pientä hienosäätöä ja maalaus on sitten valmis! Kuva on sen takia kellertävä, koska kuvaushetkellä oli jo pimeää ja no... kattovalot yleensä ovat kellertäviä.

Tällaisiä olen tehnyt nyt muutaman päivän. En ole mikään mestari maalaaja, mutta ainakin toivon että kehityn jokaisella kerralla :)






Sitten vielä yksi juttu! Satuin eräänä päivänä löytämään yhden mielenkiintoisen jutun yhden tuttuni blogista, ja se on tämä:
30 päivän piirustus haaste! Tämä vaikuttaa niin mielenkiintoiselta, että voisi itsekin kokeilla tätä :) Ja jos intoa riittää, muutkin saavat kokeilla tätä! Ajattelin aloittaa ehkä tänään, tai huomenna. Ja sitten kun aloitan haasteen, yritän laittaa joka päivä tänne blogiin mitä olen piirtänyt mikäkin päivä! Eli siis 30 päivää, ei se niin pitkä aika ole..... eihän? No, ainakin haluan yrittää pystynkö tähän :)

Tässä oli tämän kertainen päivitys, toivottavasti tämä on edes jonkun mielestä mielenkiintoista. Hyvää syksyä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti