sunnuntai 26. elokuuta 2012

Koulujuttuja taas :)

Hei taas kaikille! Nyt kun minulla on taas hieman aikaa, ajattelin tehdä tällaisen nopean päivityksen :) Laitan tänne siis hieman juttuja joita olen meikkikoulussa tähän mennessä oppinut :)



Ollaan tehty silmämeikkiä erillaisille silmille. Ja mikä tämän silmämeikin tarkoitus on, on se että muotoillaan silmistä mahdollisimman mantelin muotoiset. Sitten kun saan omaan kameraani usb-johdon, lupaan laittaa ohjeen miten tämä silmämeikki tehdään :)



Sitten ollaan muotoiltu huulia, ja voin sanoa ettei se ollut niin helppoa kuin luuli aluksi! Mutta lopuksi onnistui aika hyvin, ainakin minun mielestäni :)
Minun huulimallillani oli melko kapeat huulet, joten minun piti muotoilla huulista hieman pulleammat. Huulissa on saman sääntö kuin silmissä, eli ihanne muoto olisi taas se manteli :)



Sitten olen tehnyt koulussa iltameikin, johon kuuluu täydellinen pohja, varjostukset ja korostukset, silmämeikki ja huulet. Oli kyllä tosi vaikeaa muistaa kaikki vaiheet tekovaiheessa :) Minun iltameikkini oli tämän näköinen:



Ja sitten opeteltiin tekemään banaani varjostuksia, minun pari teki minulle banaanivarjostuksen kiinni, ja minä tein parilleni (mallilleni) banaani varjostuksen auki. Eli minun tekemä meikki näyttäisi siis tältä:


Ja sitten tämän päivityksen hienoin juttu: perjantaina me saimme tehdä ihan minkä tahansa meikin, ja minun parini teki minulle tällaisen meikin:




Minusta tämä oli sairaan upea meikki (koska olin kyllästynyt tylsiin ruskeisiin meikkeihin) ja minä jopa menin tämä meikki naamassa kotiin! Minä kun tykkään kokeilla kaikkea mahdollista meikkiä, joten oli ihanaa, että joku uskalsi tehdä minulle erikoisen meikin! :) Tuo vaalean sininen huulipuna huulien keskellä on tosi ovela veto, se tuo heti kolmiulotteisuutta huuliin! Hitsi, pitää varmaan itselleenkin ostaa sininen huulipuna, minä vaan niin ihastuin noihin huuliin :)



No mutta, tässä oli kaikki tärkeimmät mitä olen koulussa tehnyt tähän mennessä. Yritän taas mahdollisimman pian päivittää tätä blogia! (jos saisi vaikka joskus sen usb-johdon....) Ai niin juu, vielä yksi juttu! Olen saanut tehdyksi sarjakuvaan 14 sivua luonnosta, 7 sivua tussatuksi ja 5 sivua kokonaan valmiiksi! Olen niin iloinen että sain sitäkin nyt tehtyä näin viikonloppuna :) Lupaan laittaa sarjakuvan heti tänne kun saan sen valmiiksi (tosin siinä voi kestää vielä jonkin aikaa).

Nyt toivottelen hyviä öitä kaikille (kirjottelen tätä melko myöhään) ja hyviä koulu- ja työpäiviä kaikille! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti