keskiviikko 15. elokuuta 2012

Meikkikoulu

Hei vaan kaikille!! Anteeksi etten ole päivitellyt kauheasti, koulu on vienyt aika paljon aikaa, ja sit viikonlopun olin kipeänä :( Mutta täällä taas ollaan ja ajattelin kertoa vähän mitä olen oppinut koulussa tähän mennessä.

Minä siis tosiaan aloitin viikko sitten meikkikoulun, International Maker Academy koulussa. Tämä kurssi tulisi siis kestämään puolivuottaa ja se sisältää sekä meikkaamista, maskeeramista ja hieman hiuksia. Tähän mennessä ollaan opiskeltu hieman ihon rakennetta, ihon puhdistamista, kulmakarvojen ja ripsien kestovärjäystä, kulmakarvojen muotoilua, täydellisen meikkipohjan tekemistä, varjostuksia, korostuksia, poskipunan laittamista ja nyt tänään harjoiteltiin tavallisen silmämeikin tekemistä. Huomenna olisi siis huulet aiheena, jännittää! Itselläni on niin minihuulet että niihin tuskin saa tehtyä mitään, mutta katsotaan nyt. Laitan tähän muutaman kuvan mitä ollaan koulussa siis tehty (huom. en ole itse tehnyt näitä itselleni, me teemme koulussa näitä pareittain ja minun parini on tehnyt näitä minulle, ja sen takia laitan omasta pärstästä kuvia ettei joku loukkaanu jos laitan ilman lupaa kuvia):




Tässä kuvassa on nypitty ja muotoiltu kulmakarvat.



Tässä kuvassa on "täydellinen meikkipohja" ilman varjostuksia ja muita.




Tässä kuvassa on varjostukset, korostukset ja poskipuna.





Tässä kuvassa minulle on tehty klassinen silmämeikki, mutta toisessa silmässä on rajattu kajaalilla ja toisessa silmässä on rajatti eyelinerillä.


Tällaista olen siis tehnyt, koulu vie aika paljon aikaani mutta yritän päivitellä tätä blogia parhaani mukaan! Ja yritän tehdä tänne uusia meikkejä ja kynsijuttuja ja piirustusjuttuja! Perjantaina me muuten mennään luokan kanssa katsomaan Vedetään hatusta ohjelman nauhoituksia, siitä tulee varmasti hauskaa!Pitäis vaan löytää maikkarin studio, mutta eiköhän se onnistu jotenkin :)

Mutta eipä minulla ole mitään muuta, hyvää koulun alkuja kaikille ja niille harvoille vielä hyvää loman jatkoja! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti