keskiviikko 22. elokuuta 2012

Pikaisia kuulumisia

Hei kaikille! Pyydän heti anteeksi sitä, että tämä blogin päivittäminen on mennyt näin harvaksi! Osa syynä siihen on se, että minulla hajosi kamerasta usb-johto ja en saa siis omasta kamerastani kuvia siirettyä koneelle. Minä kyllä yritin tehdä uutta meikkiä tänne viikonloppuna, mutta eihän siitä mitään tullut. Kokeilin nimittäin kahta toista kameraa ja niillä ei tule niin hyviä kuvia kuin omalla kameralla (oliskohan käyttäjässä vikaa??) Mutta kuitenkin, tilasin nyt uuden usb-johdon netistä ja sitä sitten odottelen. Voisin kuitenkin laittaa tänne yhden kuvan meikistä joka minun piti laittaa tänne:

Ja sama meikki ilman piilolinssejä:

Tämä meikki on siis Koda Kumin uusimmasta musiikkivideosta Whatchu waitin' on. Suosittelen katsomaan musiikkivideon Youtubesta jos pidätte japanilaisesta musiikista :) Minä laitan tästä meikistä vielä kunnon ohjeet kun saan uuden usb-johdon kameraani.

Ja sitten vielä yksi asia... Minä olin perjantaina 17.8 katsomassa mtv3 studioita ja olin myös Vedetään hatusta ohjelman katsomossa! Muistakaan katsoa ohjelma, se alkaa 16.9! Tämä on siis ensimmäinen kerta kun pääsin tavallaan tv:seen, olenpas minä nyt julkkis!! (Tai sitten en ole...) No mutta, ohjelman katsominen oli hauskaa, ja samalla meidän opettaja näytti meille mtv3:n tiloja. Me nähtiin studioita ja myös maskeeraustiloja. Kun meidän opettaja on töissä mt3:lla (maskeeraajana) niin sen takia saatiin luokan kanssa nähdä vähän tiloja. Yllätyin hieman miten Vedetään hatusta ohjelman studio on pieni, tv:ssä kaikki näyttää isolle! Harmi ettei minulla ole kuvia mt3:n tiloista :(

Tässä oli kai tärkeimmät, heti kun saan sen uuden johdon lupaan tehdä tänne blogiin jotain kivaa, siihen asti hyviä koulupäiviä (työpäiviä) (ja ehkä vielä viimeisiä loma päiviä) kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti