lauantai 14. heinäkuuta 2012

Color of soul (osa 1)

Okei, minä sain nyt sen minun sarjakuvan valmiiksi... Ensiksi kerron sarjakuvan nimestä, joka on "Color of soul". Ensinnäkin, minulla ei ollut hajuakaan nimestä ja toiseksi... katselin Koda Kumin biisien nimiä, ja tuollainen löytyi ja se sopi hieman sarjakuvan teemaan. Joten tuollainen nimi on sitten sarjiksella. Ja sitten toiseksi itse tarina... Minä ja yksi minun kaveri ollaan kirjoitettu yhdessä tämä tarina, mutta tässä on todella paljon vaikutteita Soul Eateristä. Siis toooodella paljon vaikutteita! Joten älkää vihatko minua jos olette Soul Eater faneja. Kolmanneksi piirosjälki... no se on nyt sellainen kuin se on, ja sivut ovat kaikki skannattuja. Toivottavasti tämä on jotenkin mielyttävää ja viihdyttävää. Saanko esitellä siis, Color of soul:




























Tällaista olen tehnyt koko kesäkuun ja nyt tänään se on vihdoin valmis! Sitten pitäisi tehdä toinen osa, kolmas osa, neljäs osa, viides osa... taitaa olla tämä ikuisuus projekti, mutta on ainakin jotain tekemistä (ellen kyllästy).

Toivottavasti piditte tästä, yritän saada toisenkin osan tänne mahdollisimman pian!

Ja ai niin, minä ostin sitten piilolinssit ja otin kuvan niistä :)

Piilolinssit ovat Pink Diamond ja ostin ne Cyber Shopista :)
Laitan tänne vielä jossain vaiheessa tuon meikin tänne joka on tuossa kuvassa.

Hyvää kesää kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti