maanantai 29. huhtikuuta 2013

Siveltimien puhdistus

Tadaa, laitanpas tänään vielä toisen päivityksen! Halusin tehdä tästä oman jutun, joten sen takia en laittanut tätä tekstiä yhteen tuon meikkibloggauksen kanssa. Minä siis itse olen melko laiska pesemään minun meikkisiveltimiä (myönnän sen). Joten minä näytän teille helpon konstin miten saat meikkisiveltimet nopeasti puhtaaksi, ja voit käyttää niitä sitten melkein heti!

Tähän tarvitset:
- Nessuja
- Kicksin "SPRAY CLEANER" from make-up brushes pullon. (Silloin kun minä ostin sen, se maksoi noin 6euroa, ja aine on melko riittoisaa. Ostin nimittäin pullon syyskuussa, ja silti ainetta on edelleen pullossa!)
 
1. Laita likainen meikkisivellin nessua vasten.
 
2. Suihkauta 2-3 painallusta sivellinpuhdistus ainetta.

3. Pyörittele meikkisivellintä nessua vasten, jotta lika irtoaa. Toista tarvittaessa.

Ja voilà, sivellin on puhdas!

Anna siveltimen kuivua hetki, ja sitten voitkin jo käyttää sitä :) Minä käsittelin kaikki siveltimet tuolla aineella, ja nessu on sen näköinenkin :)

Tietenkin, suosittelen että kerran viikossa siveltimet pestäisiin kunnolla siveltimille tarkoitetulla saippualla (tai mahdollisimman hellävaraisella, kuten marseille saippua). Minä itse sain tietää tuosta Kicksin puhdistus suihkeesta kun olin meikkikoulussa, ja se on helpottanut minun elämääni! Joten suosittelen kaikille jotka käyttävän meikkisiveltimiä ja joilla on joko kiire tai muuten vaan ovat laiskoja pesemään siveltimiä koko ajan (kuten minä), ostakaa ihmeessä tuo Kicksin suihkepullo! Varsinkin jos se on edelleen se 6euroa, niin ei se kovin kallis ole ja on myös pitkä kestoinen :)

Toivottavasti tästä oli jotain hyötyä joillekin, mukavaa vapun odotusta kaikille :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti