sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Sarjakuvaa

Heips taas! On kulunut taas hieman aikaa siitä kun olen viimeksi päivitellyt tätä blogia (olisiko 2 viikkoa, vai peräti 3 viikkoa???) Mutta joka tapauksessa täällä taas ollaan, ja ajattelin hieman näyttää mitä olen puuhastellut nyt vähän aikaa :)

Minä olen nyt piirtänyt 2 eri sarjakuvaa, ja toinen on sellainen jota teen viikolla ja toista teen viikonloppuisin. Syy tällaiseen järjestelyyn on se, että minä olen helposti kyllästyvä ihminen ja saan koko ajan uusia ideoita, joten ajattelin jos minulla olisi 2 projektia päälekkäin, niin saisin ehkä jotakin aikaiseksikin. Tammikuussa tein myös itselleni uudenvuoden lupauksen, että yrittäisin tämän vuoden sisällä piirtää 100 sivua sarjakuvaa (tällä hetkellä olen tehnyt 22 sivua valmiiksi). Tästä johtuen minun pitää hieman kiristää piirustus tahtia, jotta saisin käsekuuhun mennessä ainakin 40 sivua valmiiksi. Tässä hieman kuvia sarjakuvista:
Tässä on muutama melkein valmiiksi piirettyä sivua "Käärmeen lumoojasta" inspiroitua sarjakuvaa. Sain tuon kirjan joululahjaksi, ja voin sanoa että on mahtava kirja! Hieman olin aluksi epäileväinen koska a) se on suomalaisen kirjoittama ja b) kirjan osti henkilö, joka on ennenkin ostanut kirjoja joista en ole kauheasti välittänyt. Mutta kuitenkin, minä yllätyin täysin siitä, että pidin kirjasta ja minun piti lukea se kerralla loppuun (en melkein välillä malttanut mennä edes töihin, koska halusin vain lukea :D ). Joten suosittelen sydämellisesti tuota kirjaa kaikille, jotka tykkäävät hieman fantasiasta ja romantiikasta.
Mutta takaisin sarjakuvaan, minä olen hieman haaveilija tyyppiä ja minä mietin mitä minä tekisin jos olisin faunoidi ( ne ovat ihmisiä joilla on myös eläimen sielu ja näin heillä on myös tämän kyseisien eläimen voimat, esim. käärmeellä on lämpöaisti jne.). Tai mitä tekisin jos minä tapaisin nämä kirjan tyypit ihan oikeasti ja miten ne reagoisivat minuun. Minä itse en tykkää lukea sarjakuvaa, joihin jotkut ovat tunkemalla tunkeneet omat hahmonsa johonkin toisen tekemään tarinaan, joten minulla kesti pitkään ennen kuin uskalsin alkaa piirtämään tätä sarjakuvaa. Mutta yhtenä päivänä lopulta päätin sitten että: "Hitto, kyllä minä voin piirtää tämän, vaikka sitten ihan omaksi iloksi" ja niin minä sitten ryhdyin piirtämään :D. En kyllä tiedä uskallanko laittaa tämän sarjakuvan tänne sitten kun se (joskus) on valmis, mutta onneksi sitä kerkeää miettimään vielä jonkin aikaa :).

Tässä sitten toinen sarjakuva:
Tässä on tämä minun "viikonloppu" sarjakuvani, jota olen saanut vasta 3 sivua valmiiksi. Tähän minä sain inspiraation FFXIII pelistä (johon minä olen muuten koukussa, joka päivä pitää pelata :D ). Joten tämä sarjakuva on siis ihan täysin fantasiaa ja... itseasiassa minä en ole päättänyt edes kunnolla juonea tähän. Tai edes nimeä. Mutta eiköhän ne selviä sitten ajan mittaan.
Tässä kuva kun tussaan yhtä sivua.

Siinä taisi olla kaikki tällä kertaa... halusin tehdä tänään tällaisen melko lyhyen päivityksen. Saa laittaa kommenttia vapaasti! Hyvää sunnuntai iltaa kaikille! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti